Donnerstag, 20. November 2008

Windowsill

A little lamp on a window sill in my apartment. A special day for me this is, as it was today two years ago that I started this blog, my a painting a day project, inspired by Duane Keiser. It is to this exceptional artist I would like to express my very special thanks on this very day. And of course to you, my wonderful readers, collectors and friends.

Eine kleine Lampe auf einem Fensterbrett in meiner Wohnung. Heute ist ein spezieller Tag für mich. Genau heute vor 2 Jahren begann ich diesen blog, dieses Jeden Tag ein Bild Projekt, inspiriert durch Duane Keiser . Mein Dank heute geht besonders an diesen aussergewöhnlichen Künstler. Und natürlich an Sie, meine wundervollen Leser, Sammler und Freunde.




ca. 5,9 x 5,9 inch / Oil on Board / ca. 15cm x 15cm / Öl auf Holz

Labels: , ,