Montag, 22. September 2008

The final day

As already mentioned last week, today was the day when 37 paintings left my studio for my first solo exhibition at Galerie Jan Neuffer Berlin. Amongst them are 18 new paintings never shown before. It was my expressed wish for this exhibition, not to have a reception, therefore the show will start when the gallery opens tomorrow for their normal business hours ( Tuesday - Saturday, 12 am - 7 pm), and if you have a moment during the next 5 weeks and are in the area, you would do me an honour just to pass by in your own time to look at my work, in a fleeting moment of the day, like which I hope my paintings reflect.

Wie schon letzte Woche erwähnt, war es heute nun soweit und 37 Bilder verliessen mein Atelier zu meiner ersten Einzelausstellung in der Galerie Jan Neuffer Berlin. Darunter sind 18 neue Bilder, die bisher noch nie gezeigt wurden. Es war mein ausdrücklicher Wunsch, daß keine Vernissage stattfinden soll und so beginnt die Ausstellung morgen, wenn die Galerie ganz regulär öffnet (Öffnungszeiten Dienstag - Samstag 12-19 Uhr). Wenn Sie in den nächsten fünf Wochen einen Moment Zeit haben und in der Gegend sind, erweisen Sie mir vielleicht die Ehre und schauen sich, ganz in Ihrer eigenen Zeit, meine neuen Arbeiten an - in einem Augenblick eines Tages - so wie ich ihn versuche in meinen Bildern zu reflektieren.






5,9 x 5,9 inch / Oil on Board / 15cm x 15cm / Öl auf Holz

Labels: , ,