Sonntag, 24. August 2008

In the red coridor

it is not so unusual to find the fashion designer Oliver Sinz in the Münzsalon, waiting to meet a client, it is in the very same red corridor which I painted yesterday. Olivers atelier is in the Steinstrasse, only around the corner.

Es ist nicht so ungewöhnlich den Modedesigner Oliver Sinz im Münzsalon Club anzutreffen wo auf einen seiner Kunden wartet. Übrigens in genau dem Korridor den ich gestern gemalt habe. Olivers Atelier ist in der Steinstrasse, gleich um die Ecke.






5,9 x 5,9 inch / Oil on Board / 15cm x 15cm / Öl auf Holz

I was surprised and delighted to get an email from Dutch Rall this morning. You may remember, he and his film team of the Emmy award winning tv show Incontext tv (a production of klru, the PBS station in Austin, Texas) came to my studio for a day back in February. The film is ready and you can watch it already online. Thank you Dutch, I like your film about me very much !

Ich war überrascht und erfreut zugleich als ich heute morgen eine email von Dutch Rall bekam. Vielleicht erinnern Sie sich, er und sein Team vom Emmy ausgezeichneten TV Sender Incontext tv (eine Produktion von klru, dem PBS Kanal in Austin, Texas) waren im Februar einen Tag lang bei mir im Atelier gewesen um mich zu interviewen. Dieser Film ist nun fertig und Sie können ihn sich online ansehen. Vielen Dank Dutch, Dein Film über mich gefällt mir sehr gut !



Edward B. Gordon - on iNCONTEXT.TV from dutch rall on Vimeo.

Labels: ,